A koreai autógyár stratégiai szövetséget kötött a kormánnyal.
Három új, kifejezetten a magyar vásárlókat célzó modellel jelentkezik a Hyundai. A cég vezérigazgatója Szijjártó Péterrel együtt jelentette be, hogy az autógyár marketingstratégái arra jutottak: a hazai fogyasztók motiváltabbak, ha egy külföldi termék valamiképpen kapcsolódik a magyar kultúrához, a magyar történelemhez.
A gyár éppen ezért ősztől benzinhajtású városi modellel jelentkezik Hyundai Mátyás 1,4 GLX néven. A családokat a Hyundai János 1,9 TDI egyterűvel célozzák meg, míg a női vezetőknek a Szilágyi Örzsébet 1,1 GL-t ajánlják. (Utóbbi esetében a vezérigazgató elismerte: a névválasztás kevésbé frappáns, mint az első két modellnél.)
Az együttműködés részeként a gyár bekapcsolódik a magyar kultúra támogatásába is: a Művészetek Palotájában októberben állítják színpadra Erkel Ferenc Hyundai László című operáját.