A birtokunkba jutott felvétel hamarosan minden nemzeti repülőgépen hallható lesz Dörner György hangján.
- Kedves utasaink, Önök a Sólyom légitársaság gépén ülnek. Nem, légitársaságunk nem az egykori köztársasági elnökről kapta a nevét. A kapitány nevében is köszönti önöket a koalíciós társpilóta, aki még életében nem vezetett repülőgépet, és inkább a földön, lóháton számít elismert pilótának.
Ugyancsak szerteettel köszöntjük önöket mi is, a Mameluk Bt. légikísérői.
Jelenleg még a föld felett repülünk, bár vannak hangok, akik szerint zuhanunk, de őróluk hamarosan cikk jelenik meg a Magyar Nemzetben.
Tehát a hőmérséklet itt kitűnő, a pilótafülkében - ahol 3 éve valóságos forradalom tört ki - a kapitány keze szinte hozzáragadt a kormányhoz. Nem, semmi sem igaz abból, hogy a ragacsos keze miatt történt volna ez. Kapitányunk két évtizedes tanfolyam és próbarepülés után került jelenlegi posztjába, és nem engedi, hogy holmi légi irányítási adatok (pl. meteorológia, a leszállópálya mérete stb.) elvonják figyelmét a célba jutás nemes, már-már isteni feladatától.
A dohányzás tilos a gépen, de itt mögöttem látják ezt a kör alakú ábrát: az egyik másodpilóta sógora nyitott itt egy helyes kis nemzeti bódét.
Ha baj történne - csökkenne a nyomás, zuhannánk, ami, ismétlem, kapitányunk mellett szinte lehetetlen - akkor mindenki nyomja meg B-betűs gombot (ez a Bajnai-katapult), és reménykedjen, hogy lakott, európai területen landoljunk.
De biztos, ami biztos, a baráti Baku reptere bármikor készséggel fogad minket.
Jó repülést!
Frissítve: Most kaptuk a hírt, miszerint a Budapesti Közlekedési Központot Schmitt Pálról fogják elnevezni, míg a Nemzeti Horgászszövetség Áder János nevét veszi fel.