Megjelent a reklámcsapda, vagyis egy szenzációs új internetes szolgáltatás, amely teljes mértékben képes kizárni virtuális életterünkből a reklámokat.
Ettől kezdve nem vagyunk rákényszerítve, hogy az ostoba reklámokat nézegessük akaratunk ellenére. Nem kell a cégek tolakodó arroganciájával szembesülnünk lépten-nyomon. A Vakkomondor már meg is vette a szolgáltatáscsomagot.
Nagyszerűen működik. Fél óránként kapunk egy reklámcsapda spotot egy-egy új típusú reklámcsapda ajánlatról, például: „Kedvezményes reklámcsapda banner vásár csak önnek”, vagy „Reklámcsapdát egyenesen a gyártótól”, vagy „Igényeljen reklámcsapdát ismerősei számára, regisztrálja be tíz ismerősét, és önnek fél évig ingyenesen adjuk a reklámcsapdát”, vagy „Reklámcsapda itt, reklámcsapda ott”".
A napokban azonban - vélhetően egy kis műszaki hiba miatt- átjött a tűzfalon egy hagyományos reklám. De hát ne legyünk túl szigorúak egy ilyen frenetikus, innovatív, új szolgáltatással kapcsolatban, biztos csak szoftverhiba volt.
Mindenesetre a belopódzkodott reklám nagyon érdekes volt. A legendás Comeback együttes legújabb búcsúkoncertjéről szólt: „Az óriási sikerre való tekintettel, újraindul a Comeback búcsúturné 2 sorozat. A turnéról DVD sorozat készül „Comeback búcsuturné 2” címmel, amely 14 epizódos folytatásos formában kerül a boltokba.
Ezt követi majd a Comeback búcsúturné 3 plusz/ special werkfilm-sorozat összeállítás, amely a zenekarral jövőre forgatandó 3 részes játékfilm-trilógia előkészületeit mutatja be. A tervek szerint ez fog utat készíteni a „Nagy Visszatérés” című multimédiás oktatóanyagnak, amely 4 éves felbontásban kerül majd be a nemzeti alaptantervbe".